Translate

martedì 7 febbraio 2017

Some problems 2



I am here after a little over a month. I was convinced that i had planned many post until March, but apparently i was wrong!
First of all, here the link with my post written just a month ago about this problem:
http://vicologeco.blogspot.it/2017/01/some-problems.html


The updates are the following: There are no updates since my family situation remains very serious but not coming to an end. It will end in the worst way, but no one knows when.
Therefore, i can't go back to work. If there are developments, in a few days i will be able, perhaps, to go home and come back to work very, very slowly. I can work maybe four days a week and go back to Rome to my family. I'm sorry for your wait, but this was really unpredictable. i miss my job and i hope you still have a little patience. Many of you write to me to know how things are going, how i am and when i can get back to work. I thank you all very much, especially for your infinite patience.

See you soon!


Eccomi dopo poco più di un mese. Ero convinta di aver programmato molti post fino a Marzo, ma evidentemente mi sono sbagliata!
Prima di tutto vi linko nuovamente il post scritto proprio un mese fa:
http://vicologeco.blogspot.it/2017/01/some-problems.html

Gli aggiornamenti sono i seguenti: non ci sono aggiornamenti in quanto la mia situazione familiare rimane molto grave ma non volge al termine. Terminerà nel peggiore dei modi, ma non si sa quando.
Pertanto, non posso ancora ritornare a lavoro. Se dovessero esserci sviluppi, tra qualche giorno potrò, forse, tornare a casa e ricominciare molto, molto lentamente. Posso lavorare quattro giorni a settimana e partire di nuovo per Roma. Mi dispiace per la vostra attesa, ma tutto questo è stato veramente imprevedibile. Sento la mancanza del mio lavoro e spero che abbiate ancora un pò di pazienza. Tanti di voi mi scrivono per sapere come vanno le cose, come sto e quando posso tornare all'opera. Vi ringrazio tutti di cuore, soprattutto per la vostra infinita pazienza.

A presto!

4 commenti: