I am always happy to make do a drawing totally with the traditional art, even if it makes me a little agitated because errors are not allowed. Or, in any case, those few that I can correct with white acrylic. Therefore, pay close attention to the anatomies and avoid various distortions.
Ah, with color the fear is total !!! I am not practical, it is usually digital. I mainly use ecoline. Sometimes I try with watercolors but I can't find it.
She is Lilith, Tex Willer wife. For my friends from overseas, Tex Willer is the character of Sergio Bonelli publishing house's comic, the most prestigious in Italy.
Sono sempre contenta di fare un disegno totalmente con la tecnica tradizionale, anche se la cosa mi mette un pò in agitazione perchè non sono ammessi errori, o comunque quei pochi che posso correggere con l'acrilico bianco. Perciò fare molta attenzione alle anatomie ed evitare storture varie.
Ah, con il colore la paura è totale!!! Non sono pratica dato che di solito è digitale. Utilizzo principalmente ecoline. A volte provo con gli acquerelli ma non mi ci trovo.
Lilith è la moglie di Tex. Per i miei amici di oltre oceano, Tex Willer è il personaggio di un fumetto della case editrice Sergio Bonelli, la più prestigiosa in Italia.